Keresés ebben a blogban

2010. július 22., csütörtök

Megrendelések

Nagyon sok megrendelésem van de egyszerűen nem jutok oda h teljesítsem a feladatomat. Délelőtt dolgozok délután meg próbálok a barátnőimmel és a párommal lenni.Tényleg nem jut már semmire se időm :S de már csak egy hétig lesz így mert aztán nem dolgozok majd ennyit hála az égnek.Akkor megpróbálom behozni a lemaradásomat.:)
De ha már így a megrendelésékről beszélek mutatok párat amit eddig kértek tőlem:)

MAGYARORSZÁG:

Fánk füli:

Big lolipop nyaklánc:

Ez a füles Eszter barátnőmnek készült mert készített nekem képeket:)
Egy epres torta:)
Ez volt az első tortám még vannak darabjai majd azokat is megmutatom.Szerintem, és ez csak az én véleményem, ahhoz képest h első szerintem annyira rossz nem lett:)

2 megjegyzés:

  1. nem is hogy nem rossz, de szerintem nagyon jó :) főleg az eper a tetején az tetszik igazán :) egyszer én is megpróbálkoztam vele, de nekem sajnos nem jött össze :(

    VálaszTörlés
  2. hát igen az epret nem én csináltam ugy h ezért nem jár nekem dicséret. van nálunk vásárhelyen egy kreativ bolt és ott árulják csak annyi a dolgom vele h rárakom a sütire és készen is van:) de azért köszike:) amugy én is probálkozom vele de nekem se nagyon mennek:S

    VálaszTörlés