Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 28., szombat

Nemzeti Tanévnyitó

Nálunk rendezték meg a nemzeti tanévnyitót és ezért képviselni kellet az iskolánkat.
Ugye mivel szakácsnak tanulok, ezért nekem zöldséget kellet faragni.Vicces volt mert azt se tudtam mit akarok készíteni meg h hogy is kezdjek neki egy ilyen fajta műveletnek.A még viccesebb sztori h még nem is tanultam faragni.:) De nem baj valahol el kell kezdenem:D.Kaptunk egy csomó féle zöldséget gyümölcsöt, és abból kellet valamit kihozni. Készíttettem rózsát, hattyú,virágot. Közbe mellettem a cukrászok marcipánból kis figurákat készíttettek.Persze nem kell mondanom azonnal átpártoltam oda és ott folytattam a munkálatokat:) Készítettem rózsát, persze úgy ahogy itthon gyurmából csinálom, kicsit más lett mint az övék de nem baj, azt én csináltam. A kedvenc tanárom meg is dicsért milyen jó lett:) Készítettem pár képet h megtudjam mutatni mik is készültek:)

Az osztályfőnököm nagyon szeret faragni ezeket a faragásokat ő készítette:


Itt én ügyeskedek valamit, aszem egy hattyút akarok készíteni:)
Sajnos a végeredményt elfelejtettem lefotózni, úgy h azt nem tudom megmutatni, esetleg majd csak akkor ha egy tanától elkérem a fényképeket és neki megvan:)

És persze megmutatom mit is csináltam marcipánból.Nekem nagyon teccik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése