Keresés ebben a blogban

2010. december 4., szombat

:)

Sziasztok:)
Nyugi nem vesztem el, csak nem volt időm írni.
Nagyon sok minden összejött mostanság.... úgy hogy mindenkitől elnézést kérnék, hogy nem írtam.
De most már vagyok, és próbálok rendszeresebben írni:)
Azért, ezek az idő alatt se hanyagoltam el a gyurmázást:)
Készítettem pár újdonságot, amit most már rendszerességgel fogok mutogatni:)
Én is készülök ám a karácsonyra, nagyon:)
És mivel mindjárt itt van, ezért megmutatom, hogy miket készítettem eddig:)
Ez még csak a kezdett, lesz még több is, ha az időm úgy engedi:)
Mindenféle képen szeretnék még karácsonyi dolgokat készíteni, mert nagyon sok ötletem van, amit megszeretnék valósítani:)
Na akkor mutatom a képeket:)

Az első egy vigyorgó hógolyó lesz:)

A második alkotásom karácsonyi égő:)

És az utolsó (most) Rudolf a rénszarvas, mondjuk neki nincsen piros orra de így is Rudolf a rénszarvas:)

Hát ennyi volt most a mutatni valóm, de legközelebbre is lesznek jó kis fűlik:)
Figyeljetek:)

1 megjegyzés: