Keresés ebben a blogban

2010. június 21., hétfő

Legelsők

Készíttettem pár fülbevalót süthető gyurmából a napokba-hetekbe. Bemutatom nektek a műveimet. Nem a legjobbak de én csináltam őket :D

Fánk füles:
Ez a fülbevaló már gazdára is talált:)



Csokolédé füles:
(Nem csak csokiimádoknak)
Ő volt az elsö fülebevaló amit elkészitetem.:) Nekem nagyon teccik:)


Újabb füliket sajnos nem tudok felrakni mert a fényképezögépem rossz (nincsen benne elem, vennem kéne:):) ), de ha jó lesz készitek képeket és felrakom öket:)

3 megjegyzés:

  1. Szia.Sok sikert a blogodhoz es az alkotasaidhoz!En is most inditottam egy kezmuves blogot ha gondolod akkor nezd meg: http://kezmuvessarok.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Köszike:)Megfogom nézzni az oldaladat ahogy lesz rá idöm:) Neked is sok sikert a kézmüveskedéshez:)

    VálaszTörlés