Keresés ebben a blogban

2010. június 26., szombat

Nyári gyakszi


Elkezdödöt a nyári gyakorlatom. Azt hittem ennél azért szörnyübb lesz, persze azért megviselt de nem volt annyira szörnyü, azt hittem folyton szivatnak majd és majd csak mosogatnom kell meg takaritanom, de nem megengedték hogy süsek fözzek:) annyira jó:)Kedd óta tart a gyakszim és egy kicsit kifáradtam ugy h nem csináltam mostanság semmit se ugy h most régi alkotásokat teszek fel egyelöre aztán ha lesz fényképezőgépem rakokfel folyton újakat is:)

Pack man: (rendelhető)

Barna absztrakt nyaklánc:): (rendelhető, bármilyen szinbe)
Nekem nagyon teccik mert olyan egyedi:)


Minden ékszer amit felteszek rendelhető:) Remélem teccenek az alkotásaim és majd beindul ez a kis bizniszem:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése